La meva llista de blogs

diumenge, 11 de desembre del 2011

Dimensions humanes

Aquest noi és molt alt, serà un bon jugador de bàsquet. Tots hem sentit alguna vegada una profecia domèstica semblant. Potser d'entrada no ens n'adonem però la conclusió respon a una arbitrarietat acceptada, gens natural. És a dir, el nostre Pau Gasol potencial serà un crack dels triples perquè algú va decidir que la cistella havia de quedar suspesa a tres metres d'alçària. Quina provocació.Com més l'elevem, més obliguem l'evolució de l'espècie a avançar cap a una civilització de torres humanes. O sigui que deixem-ho com està. Encara que només sigui per estalviar problemes cervicals a l'altre vuitanta per cent dels mortals.

Dir que el noi potser despuntarà a l'NBA perquè és alt pot ser una afirmació tan encertada com augurar que jo seré un bon metge perquè tinc molt mala lletra. O un provador de perfums de luxe perquè no vaig nèixer xato. Fins i tot la meva barba de vint dies m'hauria d'elevar a la condició de mestre llenyataire del Pirineu.

Aquest noi té unes mans molt llargues, serà un bon jugador d'handbol. Però molt i molt llargues.

1 comentari:

  1. Tan largas tiene las manos que ya ha desafiado su condición real... ;-)

    ResponElimina