La meva llista de blogs

dimarts, 3 de gener del 2012

Homenatges quotidians II

Ja m'imaginava que tard o d'hora passaria. Els homenatges quotidians són implacables i s'actualitzen amb una rapidesa que fa feredat. Ara, això no treu que s'hagi de buscar cert consens per decidir què celebrem i què no. Perquè d'acord, les mesures que els governs estan multiplicant per veure si tenim sang són tràgicament famoses. Però tampoc cal ara que els dediquem un carrer. Dic jo. Què serà el següent? La plaça de la Prima de Risc? O l'avinguda de l'Atur Desbocat, potser?

Als qui estem més acostumats a homenatges com les places del dònut, de l'aspirina o de la pinça ens costa assimilar aquestes ironies tan macabres. Estic convençut que la intenció ha de ser més innocent i se m'escapa alguna cosa. Ves que no sigui un tribut a Marilyn Monroe. O al sastre de Francisco Camps.

4 comentaris:

  1. BONISSIM!!

    ResponElimina
  2. Gràcies,anònim! Estigues molt atent-a demà que el consell de ministres aprova noves mesures. No sigui que et canviïn de cop un altre carrer a prop de casa...

    ResponElimina
  3. Estimado Pincat... Ya se sabe: el pasado imita al futuro. (Perdona, en este teclado no hay c trencada...) Se agradece que estés más prolífico que las voraces "CiU-mesures".

    Un saludo desde el norte.

    ResponElimina
  4. Mestre de mestres!
    ja ho veus, la inconsciència d'escriure "sense mesura", ni ton ni son. Quin luxe ser llegit des de latituds on no hi ha c trencada...ahí van unas cuantas ççç!

    ResponElimina